lördag 12 januari 2008

Köksfönster

Nu har julgardinerna äntligen åkt ner. Kändes lite väl tidigt på året för rosa men jag hade inga andra gardiner som jag tycker om så det fick bli så. Japp, måste erkänna det. ROSA är min favoritfärg just nu. Rosa passar väldigt bra ihop med brunt, det är min andra favoritfärg. Lillbebis har massor med bruna kläder.

Detta är mitt lilla köksfönster, det som jag är mest nöjd med. I bakgrunden skymtar en julstjärna som min mormor har gjort till mig. Den är så fin så den får sitta ett tag till.
Här är ett av de stora fönstrena. Det är så svårt att ställa dit "rätt" saker. Vet inte hur jag ska få till det. Jag är tyvärr ingen blommänniska. De få blommor som jag har lyckas överleva utan att vattnas på väldigt länge. Det är svårt att hitta blommor som skulle klara sig hos mig...

Mitt stora fönster igen tagit med vanlig kamerabild. De två översta är tagna med "stearinljus" som funktion. Jag gillar stearinet för det blir så mysigt då!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men visst är det vitare med blixt ;o)

mvh...gissa vem...