tisdag 22 januari 2008

Besök

Jobbarkompisarna var på besök idag. Tänkte att nu när de kom så skulle jag försöka duka lite fint så jag tog fram min kaffeservis. Servisen är ju söt men det var svårt att dricka kaffe ur kopparna pga de små handtagen (eller säger man öron?). Kanske därför som den är i stort sett oanvänd? Vi har bytt ut kaminen i köket som vi värmt huset med i snart 14 år (totalt söndereldad) så vi har haft det jättekallt i flera dagar. Tände en massa ljus så vi inte skulle bli till is allihop. Men de stackarna hackade tänder av köld iallafall.Eftersom man är en amatörfotograf så måste man ju experimentera lite. Har ju sett så många bloggar med helt fantastiska foton. Vet inte om jag ska skylla på kameran eller om jag måste erkänna att det är jag som är kass på att fotografera.
Jobbarkompisarna var så gulliga, de hade med sig underbara tulpaner och fina kläder till lillbebis! Tack, snälla ni!!!!!!

4 kommentarer:

Hellen sa...

Du är ju inte alls kass på att fotografera!!!! Det blev så fina bilder. Fint har ni fått i matsalen också. Har du något tips om var man kan köpa en sån där fin bricka?

Har du fått panna i garaget nu??
Kramis Helen

Philura sa...

Kassa foton? Kolla in mina de blir riktigt eländiga...måste nog be Jennifer ta allla bilder fortsättningsvis så man slipper skämmas över dåliga bilder.

sabina sa...

Hejsan! Är här för första gången någonsin och ville bara säga att du har en fin blogg!

Vita Damen sa...

Hej, hej, du kan ju visst ta kort, fina bilder. Hur gammal är lillbebis? min är 6v nu, växer så det knakar./kram Jennie