fredag 16 maj 2008

Homes in heaven

Var hem till svägerskan idag och hon hade fått ett nytt nummer av Drömhem och trädgård. Den var jag ju tvungen att kolla i :) I tidningen låg en liten annan tidning-homes in heaven. Ojojojojoj, säger jag bara! Jag var verkligen i heaven när jag tittade. Blev eld och lågor när jag hittade ett vardagsrumsbord som jag ville ha. Maken och jag har ju "bråkat" om vårt nuvarande bord. Jag vill måla vitt, maken vill inte. Suck.
-Å, sa jag, får jag köpa det???
-Ja, det får du, sa maken. konstpaus När vi blir rika.
Suck, en stund i himlen och sedan ner på jorden igen. Okej, det kanske var lite för dyrt för oss. 5970 kr men ändå. Det var ju fint!!!


Kolla, ett månbord! Måste ha!
En säng till min lilla prinsessa. Ett absolut måste...
Jaaa, en säng till vilding-hilding (hans nya namn, inte lillbebis längre)

En fin spegel att hänga i hallen eller någon annanstans.

Och det bästa är, det finns ännu mer vackra möbler att titta på! Homes in heaven, ja det säger ju allt!

3 kommentarer:

Hellen sa...

Åh jag förstår vad du menar. Vilka fina möbler ....synd man inte gift in sig i riksbanken :)
Jag vill också ha ett månbord, tycker de är så fina.

Tjejmiddag låter toppen!!! Kommer gärna. Vi kan väll höras av på telefon.
Hoppas ni får en skön helg!
Kramis Helen

Ninis74 sa...

Tack för titten!
Vilka fina möbler du visar!
Ha en skön helg!

MiaMaria sa...

Hej1

Vist var det en fantastisk möbelkatalog som låg med. Jag skulle vilja ha massor och en tjockare plånbok förstås!

Lycka till inne hos mig!

HA´en bra dag!
MiaMaria