torsdag 10 april 2008

Fyndat lite

Fick en stund över för mig själv en dag och vad gjorde jag då? Jovisst, jag shoppade! Måste bara visa vad jag fyndade. Först köpte jag en sån här fin "krona" som jag satte in min lilla hjärta-på-tråd i. Hade tyvärr ingen vit liten fin kruka så det fick bli samma som den stod i tidigare. Hittade kronan på Lifestyle för 139 kr, det var väl inte så farligt. De hade en större och maffigare också men jag började med den lilla. Fick de söta små tussilagona från min underbara lilla systerdotter!


Sen var jag in på Hemtex och hittade denna glaskupa på fot, eller vad man nu ska kalla den. De hade 50% igen, hur de nu får det att gå ihop... Givetvis var jag snabb och norpade denna när jag såg den. Det stod tre stycken bredvid varandra och medan jag stod och funderade på om jag skulle köpa en till syrran också så försvann de andra två!

När vi fick tussilagona häromdagen så var vi helt inne på att nu är det vår. Men ack så vi berog oss. Nu är det vinter igen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen! Kul att du är tillbaks med nya inlägg! Fina grejer du fyndat!Katarina i grannbyn

Hellen sa...

Skönt att få lite tid för sig själv!! Perfekt att passa på att shoppa lite. Kupan var väldigt fin och kronan också.
Ha det så gott!
Kram Helen

Lilla Trollbacken sa...

Hej
Vad kul att du hittade till mej! Vilka fina fynd du gjort. Halva priset blir man alltid glad över hihi!!
Kronan var superfin!
Vi hörs
Kram
Gabrielle

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja det gäller verkligen att vara på hugget ibland, tur att du hann få en =) Kronan var också superfin!

Kramisar Anita