torsdag 17 april 2008

Födelsedag och tvättbollar

Jahapp, då har man varit med om sin 33:e födelsedag. Fick ett sms på morgonen från svågern som gratulerade på födelsedagen! Maken var uppe i flera timmar tills jag fick påminna honom om att det faktiskt var min födelsedag. Inte för att det är så viktigt nuförtiden men ett grattis är ju trevligt. Gubben min vet knappt ens när han själv fyller år. Man blir ju lite impad av svågern som t.o.m kommer ihåg sin dotters HELA personnummer. Och att han dessutom kommer ihåg mig och dessutom ger mig en present (!) en skiva med Takida, ja då blir man än mer impad :) Jag har ju hittat en ny favoritlåt. Takida "Curly Sue". Hårdrocksballader är de bästa ballader man kan hitta. Resten av skivan var riktigt bra den med!
Här har jag målat min mjölbinge eller vad den nu heter. Den var fin som den var men den blev ännu finare i vitt!


Och vad gömmer sig i denna lilla tingest då? Jo, en hel drös med tvättbollar. Jag ska iväg och köpa grå färg och skriva dit "Tvättbollar". Sen ska jag jaga runt i huset efter fler tvättbollar, det finns hur många som helst.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!! Här kommer grattis hälsningar från svägerskan med familj! Lyckliga du som är så ung! Jag skrev en jobb-ansökan idag och satt i flera minuter och funderade på hur gammal jag är innan jag lyckades räkna ut det, tur man håller reda på vilket år det är! Men jag skrev fel iallafall, för jag hinner ju bli ett år till innan jag ens hinner komma på ev intervju!

Hellen sa...

Hej vännen! Ett jättestort grattis igen i efterskott. Visst känns det märkligt att man nu är över 30bast ojoj och inte känner man sig så gammal som man föreställt sig när man var 20. Men så insåg jag att det är närmare till pensionen än till den dag man föddes :)
Hoppas ni får en trevlig helg!
Kramar Helen

Jes/Vita villa vila sa...

Grattis i efterskott!!!


Vilken fin idé med tvättbollarna - jättefint!

Jes

Vita Damen sa...

Hej, grattis i efterskott. Då har du oxå nått det eminenta nummret. Var inte vi nyss 23? /kram Jennie

A home far away sa...

Gratis i efterskott!
Hihi, är alla karlar likadana..jag slår vad om att du inte åt en smörgås till middag på din födelsedag som jag gjorde för nån vecka sen, haha!

Kram från Singapore