tisdag 11 mars 2008

IKEA å trasiga kakor

Har i två dagar fått meddelande att min kaka är trasig, alltså "disabled cookie". Så jag har inte kunnat göra något inlägg. Nu hade jag bara tänkt att kolla om jag kunde logga in och få till några bilder och det gick ju. Fast nu har jag ju lite bråttom eftersom jag ska lämna stumpan på dagis så det får bli ett inlägg i räääserfart! JAG LÄÄÄÄÄNGTAR TILL IKEA!!!!!!!!!! Jag vill så gärna åka dit men min plånbok är för tunn! Attans battans... Jag har ju en alldeles underbar tandläkarräkning att se fram emot snart så IKEA får nog vänta ett tag till, suck. Men man kan ju njuta av det fina tårfatet som de fått in i sortimentet (hoppas att det finns nåt kvar till mig!)

Och denna ljuvliga lilla låda som man kanske kan sätta några söta små blommor i eller nåt annat gulligt! Längtar....och längtar..... och längtar.... (sen skulle ju en kotlettrad inte sitta så illa heller om man tänker efter, hihi).



1 kommentar:

Doften av vanilj sa...

Hej! Finns de där fina prylarna på IKEA? Har jag helt missat. Den lilla korgen är ju bara så söt. Ja tänk att den där attans plånboken ska sätta käppar i hjulet titt som tätt. Men sen är det ju desto roligare när man väl får köpa den där grejen man fått vänta på. Trevlig helg! /Kram