fredag 8 februari 2008

Jag har klått upp min man!

Japp, det har jag.

Flera gånger dessutom...

Och varje gång så säger han: -Nej! Hur kunde du göra så där! Det är inge roligt!

Nåja, han får väl beklaga sig bäst han vill. För är man mästare i fyra-i-rad så är man ;-)

Annars när maken inte är hemma så övar jag på mina färdigheter i virkning. Detta var tänkt att bli en rosa och vit dammsugare men det fick bli en liten väska åt stumpan istället. Har lite kvar att öva på där...

Var på shoppingrunda härom veckan och kom hem med en lampfot men ingen skärm. Köpte en skärm på Ica men den blev helt fel färg. Åkte och shoppade igen och hittade en annan lampfot men med skärm på. Åkte hem glad i hågen för att ställa min nya lampfot i matrumsfönstret.
Snacka om att jag blev förvånad när jag upptäckte att den lampfoten var exakt likadan som den jag köpt någon dag innan i en annan affär...hihi, så det kan bli :)

2 kommentarer:

Millas hem sa...

Jättefina lampfötter, ser ljust och fint ut i fönstret hos dig!
Camilla

Hellen sa...

Vilka fina lampfötter. Passar bra där i fönstret. Jag skulle vilja ha en sån till sovrummet. Jag ska försöka komma ihåg att fråga på lördag var du köpt dem :)
Och det är klart att man ska passa på att klå upp karln lite ibland....lite får de ju tåla. Min snälle man vägrar nu envist att spela alfapet med mig :)
Kram Helen