tisdag 19 februari 2008

Hääääpuuuh

Äntligen har jag fått tummen ur och spikat färdigt panelen i hallen. Nu ska det "bara" kvistlackas... Måste bara slita mig från datorn först vilket inte är det lättaste. Tänk att det ska finnas så mycket skoj i denna burk, måste nog gå på datoravgiftning tror jag.
Har ju varit på tjejmiddag i helgen. Vi måste nog träffas oftare för vi satt och pratade fram till 03.00 ungefär. Jag är fortfarande trött :-) Min kompis Cathrine som har bloggen hjärta på tråd hade gjort en liten gåva till oss alla som var där och jag fick denna underbart söta blompinne! Tack!!!!!!!

Här är min soppterrin som jag lyckades fynda på auktion i somras för en 50-lapp. Gissa vem som var i ett lyckorus den dagen?! Den pryder min ekskänk som snart ska målas vit. Ska bara får ur en tumme till först.



5 kommentarer:

Philura sa...

Hmmm, det var ju inte längesedan du började med panelen!!!! Tänk att du fixat den alldeles själv samt passa fyra barn, fixa käk och allt vad som hör till! Du är makalös! Jag är fortfarande trött jag oxå....fick feber och ont i halsen...inte bra och vara nattsuddare men kul var det!

Hellen sa...

Vad duktig du är...kommer du och spikar hos mig nu...snälla :)Nejdå skojar bara du har ju fullt upp förstås, men jag blir inspirerad av ditt arbete.
Visst hade vi kul på tjejmiddagen. Jag var rätt slut dagen efter jag också trots att vi var så städade.
Kram Helen

Anonym sa...

Nu blev jag inspirerad att börja med min hall. Gud vad duktig du är. Ska bli kul att se hur det ser ut när det är helt klar. & Tack för senast. Det var toppenkul

Doften av vanilj sa...

Oj vad du står i! Ska bli spännande att se slutresultatet i hallen. Vilken fin soppterrin, jag förstår att du var i ett lyckorus. Alltid lika kul när man kommer hem med ett fynd!/ Ha en bra dag

Philura sa...

Halloh igen. Kolla in bloggen Doften av vanilj, en av tjejerna som var på middagen hos mig för ett tag sedan har den.