lördag 24 januari 2009

Knasiga grannar

Hej, det var längesen! Har legat totaldäckad i en riktigt rejäl förkylning. Har snytit mig så jag är alldeles skinnflådd på näsan. Ser nästan ut som en fylletant, så röd som jag är om snoken =O)

Ett tag före jul så fick jag ju maken att äntligen sätta i karmar till fönstrena i huset.
Det var ju ganska kallt ute och maken tog kuddarna ur sofforna och satte dem i fönstret för att hindra alltför mycket kalluft att komma in.


Så här såg det ut från utsidan.

Undrar vad våra grannar tyckte om oss. De måste ha tyckt att vi var heltokiga.

För där i fönstret sitter nämligen två ankor och en tiger.
Inomhus sitter min stora maileg kanin på hedersplatsen, min fina stol som jag inte kan minnas just nu vad den kallas för. Stolen är iallafall väldigt fin men den var inte så fin när jag köpte den. Då var den svart med nåt konstigt mönstrat tyg på sitsen.
Ha det gott alla bloggare!

3 kommentarer:

Hellen sa...

hihi Åh, så kul dina grannar måste ha!

Kan inte ni komma hit och ta över renoveringen här också :) Hos er händer det ju saker.

Stilig stol du fixat till.

Ha det så gott!
Kram Helen

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hejhej!
Du har en fin award att hämta inne hos mig =)

Söt ninis du visar!!

Kraam från Benita

Philura sa...

Skulle gärna hört vad era grannar sa när de såg detta hahaha.