fredag 13 juni 2008

Ojsan, hoppsan

det var längesen sist. Tänk så mycket det kan komma ivägen för en liten blogg. Vackert väder hur länge som helst, blomplantering, skolavslutningar, shopping, dbt (diskbänkstjänst), jobb och en massa annat. Oj, oj, oj, hur ska man hinna allt? Tredje helgen på raken som jag jobbar. Inte för att jag ska klaga egentligen, det är jätteskönt att slippa bråkande syskon. De två stora är som hund och katt. Jättejobbigt. Vem ska man tro på när de båda pekar på varandra och säger att -han började?!?

Har inte varit så särskilt produktiv på sistone. Har bara möblerat om i vardagsrummet och målat litegrann. Har några projekt på gång men jag har inte hämtat mig från värmen än :) Min gamla ekskänk har det iallafall hänt något med. Fler bilder kommer snart.

3 kommentarer:

Philura sa...

Halloj!

Tiden springer ifrån en. Ser fram emot fler bilder på skänken. Hoppas allt är bra med er.

Kram Cathrine

Hellen sa...

Hejsan på dig vännen! Det var länge sedan sist. Låter som du haft som oss här hemma....tiden räcker liksom inte riktigt till. men men kanske man kan ta igen något i sommar :) kanske

Ska bli jätte spännande att se din skänk.
Snart är det väll auktionsdax där i närheten av dig också.

Ha det så gott!
Kramis Helen

Anonym sa...

Ska bli spännande att se vad som hänt :)