måndag 7 juli 2008

Sommaruppehåll

Nu tänker jag ta ett sommaruppehåll från bloggen. Det är inte riktigt lika roligt längre så jag kanske inte fortsätter till hösten, vi får se. Har lite småpyssel på gång härhemma. Inreder lillprinsens rum och fortsätter med stumpans. Jag har möblerat om i vardagsrummet och målat några möbler. Jag har jobbat nästan varje helg ett tag nu och när makens semester börjar så kommer jag att jobba ännu mer. Det är faktiskt skönt att komma hemifrån :)
Maken och jag har en HEL a4-sida med saker vi ska göra under sommaren så jag har varken tid eller lust att blogga.
Ha det gott alla bloggvänner, jag kommer att titta in till er och skriva nån liten kommentar då och då, särskilt hos er Helen och Cathrine, mina vänner.

2 kommentarer:

Philura sa...

Ha det gott, vännen min! Helen är i gassen om en tjejmiddag, hoppas du hinner med en liten sådan...Regniga sommar-kramisar, Cathrine

Hellen sa...

Hejsan vännen!
Jaaa tjejmiddag!!! Vore så roligt om vi kunde dra ihop till en sån här framöver.
Vi får ta oss igenom den här hektiska sommaren först:) Jag ska jobba nu jag med i fyra veckor, medan Henrik har semester.

Ha det så gott!!!!
Många kramar från Helen